Som tiden dog flyver

onsdag den 27. januar 2010

Den her uge har været helt fjollet!! Jeg har været syg, stresset og uinspireret! Det er selvfølgelig ingen undskyldning, men så kan i lige få en hurtig catch up ;)

Her er min uge i billeder:

Snottet, syg og stresset!! Jeg var under dynen fra søndag til i dag!! Heldigvis tog min kæreste fri fra arbejde og passe mig i dag :)
Han er min lille hverdagshelt.

Jeg passede min lille baby søster dagen før jeg skulle holde fødselsdags brunch for min fars familie. Er hun ikke bare cute?


Så holde jeg boller og lagkage for min fars side af familien d. 24! Det var så sjov og hyggeligt! Smuk kage jeg fik rørt sammen ik'? Heh.

Og om aftenen d. 24 tog vi hjem til min faster for at spise kylling og drikke vin. Pyha!
Dét var stressende! Og jeg har selvfølgelig fået nogle rigtigt dejlige gaver, bla. gavekort til H&M, Zara og Magasin. Rent faktisk også et gavekort til en bif tur med kæresten :)
Undskyld det er lidt rodet piger.
Cille




0 kommentarer to Som tiden dog flyver:

Send en kommentar