Fokus på toppen!

søndag den 17. januar 2010
















Jeg har ladet mig fortælle at hår er den bedste accessorie i sig selv men der jo ikke noget i vejen for at hjælpe looket lidt på vej.
Vi ved jo alle at hårbøjle bølgen for længst er overstået, men jeg har svært med at give afkald på hår pynt all together!
Alle disse vidunderligt hårdimser er fra Accessorize og jeg har allerede invisteret i hår klipsene med fjer ;)



En virkelig cool finish er lidt glans spay fra Toni and Guy!


Cille


2 kommentarer to Fokus på toppen!:

Maria sagde ...

Jeg er vild med alle frisurerne på de de øverste billeder. Smukt!

/Maria
garderobeskabet.blogspot.com

Trine & Tanja sagde ...

sikke nogle cool billeder!
sej blog du har - er blevet fsat læser!
kig på min blog hvis du vil? (-;

- tanna

www.tannascloset.blogspot.com

Send en kommentar