Pyha... Hvornår er det den første igen???

fredag den 15. januar 2010
PYHA!!! Wow hvor er jeg bare træt i benene! Jeg har vadet rundt på fisketovet for at finde den helt perfekte forårs gadarobe. And boy did I find it!
Jeg har købt for ca. 2000kr, eller i dét nabolag, og jeg er super tilfreds med mine køb!
1) Hvid og lyserød blonde kjole fra Monki - 350kr, 2) Grå kjole/tunika fra Minimum - 199kr, 3) Sorte læder wedges fra Defender - 500kr, 4) Sorte shorts med nitter i siden fra Global Funk - 600kr, 5) Sort og gråt tube tørklæde fra Plus - 200kr, 6) Grå og guld solbriller fra Mango - 28kr!! Ja 28kr!! 7) Tykke lysebrune strømpebukser fra Sassymanii - 80kr, 8) Fin beige trench coat fra Mango - 220kr!
Nice ikk'?
Jeg ved billedet er lidt rodet, men jeg er ikke verden bedste fotograf :)




Jeg købte også denne seje fletninge hairpiece i Glitter! Den er så fed og kun til 120kr :)
Fåes i mange farver og tykkelser.



(Ovenfor) Lige et billede af mig i outfittet. Sorry det er uskarpt :)


Trench Coat'en der hænger. Den er bare så så så flot! Seriøst gå i mango! De har ofte nogle rigtigt seje tilbud på de "klassiske" ting.
Cille





0 kommentarer to Pyha... Hvornår er det den første igen???:

Send en kommentar