Defeetet + denim

onsdag den 20. januar 2010
Det var en kold og stormende tirsdag aften da jeg tog dette billede. Det er bare en ganske enkelt gade lampe i sne vejr, men jeg synes det lignede en lille sol on natten.

Nå, men jeg fik taget på strøget og fik byttet mine shorts. Jeg er sådan en type der bytter en million gange før jeg ved om det er det rigtige. Plus der er rare at ha' ro og ægte lys når man skal bestemme sig om dét man købte igår stadigvæk holder i den virkelige verden -i dag.

Jeg tog ind i Wunderwear først og fik min forudbestilte hudfarvet (stropløse) BH fra primadonna. KORS den var dyr! 429kr!! Men jeg købte en sidste år, og det er næsten den eneste bh jeg har brugt lige side. Den er så rar og behagelig og skide god til større bryster. Personligt er jeg ikke meget for at de skal fremhæves for meget så den her bh er god til at formidske men stadgvæk lave en kavalergang.

Så selvfølgelig skulle jeg have en ny. Derefter tog jeg i Message og byttede de omtalte shorts til et par Defeeter sko og en ny denim skjorte fra Vask.

Yæs det er dén :)

Jeg har tænkt mig at style den med smykkerne på billedet og så f.eks. shorts eller en lille nederdel under. Der er tusind muligheder og jeg tror det bliver ét af must-have items'ne til sommer.

400kr fra VASK (Message)

Og nogle SUPER KANON FEDE sommer sandaler!! Jeg er stadig' paf over at jeg kunne få dem til 150kr!!! Jesus, det er jo ingen penge for sko :D


Og til sidst et lille blotter billede af mig. Jeg orkede ikke at finde leggings, tage make up på eller noget som helt andet før billedet skulle tages, så sådan er det bare

Cille

0 kommentarer to Defeetet + denim:

Send en kommentar