Shoppe-loppe!

torsdag den 14. januar 2010
I dag skal jeg ud og shoppe! Jeg har lige haft fødselsdag og fået op til 3000kr til en shoppetur! Er det bare perfekt eller hva'? Nå men, hvad skal jeg så bruge denne sparsomme change på? Jeg tror jeg vil være på udkig efter disse her:

De er ganske vist fra topshops 2009 vinter kollektion, men jeg synes også de kan bruges til forår med shorts of skovhugger skjorte.

Grunden til jeg ikke har købt dem før, var simpelthen at jeg liiige skulle forelske først. Kender i det? Man ser/høre noget helt nyt og så skal man lige vende sig til det. Det må man sige jeg har gjory med disse her kilehæl-mokkasiner!

In. Love.

Hvad skal jeg ellers tage mig til på min vilde shopping tur? Jo. jeg ville mægtigt gerne ind i en del butikker nede af strøget. F.eks. H&M (det er lidt en must), Topshop, Mango, Zara, Message, Urban outfitters og måske vil jeg våge mig ind i Monki. Det er dog ikke sikkert jeg har tid til det :)

Jeg vil sikkert også lige tjekke Gina Tricot's smykker ud og se om jeg kan finde noget der laver et statement på budget. Til sidst vil jeg ind i Illums for se om den nye MAC øjnskygge er kommet i butikkerne. Skide flot lyseblå perlemor!

Ønsk mig en god shopping tur og jeg lover at tage billeder :)

Cille

0 kommentarer to Shoppe-loppe!:

Send en kommentar