"Din nye ven"

fredag den 5. marts 2010
Torsdag morgen startede jeg hardcore med en omgang yoga kl 09.00! Da jeg var strukket godt og grundigt igennem tog jeg, om aftenen, til release party på "din nye ven" i København. Det var ska bandet Babylove & the Van Danoes der præsenterede musik fra deres nye album -the Money & the Time.




Det var smadder fedt og rigtigt hyggeligt at snakke med bandet som kæresten, Thomas, kender fra en af deres første tours hvor han var rodeo.

Til dem der aldrig har hørt om "Din Nye Ven" kan jeg kun varm anbefale baren/caféen som ligger på Skt. Peders Stræde 34. Især fordi den lokale flaske øl ligger på en 20'er og deres veggi suppe 'will knock your socks off! DESUDEN kan man tage sin egen madpakke med i dagstimerne -nyde den til go' musik og en omgang Stratego!




Jeg tog mine "nye" boyfriend shorts fra H&M ("nye" fordi det er min mors nye aflagte da hun købte dem for små) og min VASK denim skjorte på. Lægere nede -hvor i ikke kan se- har jeg mine sorte Defeeter wedges på.



Det eneste billede jeg fik snappet skarpt af den røde trut mund!! Sorry for pop-vinklen!



Her er vi så på baren. Vi hygger og jeg prøver at posé på en sjov og kreativ måde -men ak, forgæves...







Jep det var den aften!

Ellers skal jeg ikke lave noget sådan en herlig fredag; andet end at "snuggle" up under mine varme dyner med en bog og grøn te. (Hvorfor siger folk altid dét, og så ender de alligevel med at se tv eller blogge til øjnene er firkantet?! Nå men jeg vil prøve at overholde mit løfte til mig selv!!)





Hehe

//Cille


P.S. De spiller på Loppen d. 20/3 -kom!!! Det bliver nice!

0 kommentarer to "Din nye ven":

Send en kommentar