Damn!!

fredag den 19. marts 2010

Som über veltrænet og rutineret atlet (sarkastisk), tog jeg onsdag aften ned og trænede. Jeg løb, som en/et hamster på coke, 2400m på løbebåndet og da jeg kom til 2500m sagde det knas i knæet. Jeg tænkte ikke videre over det og gik i gang med resten af rutinen.

Fy for satan hvor gjorde det ondt næste morgen!

Jeg har lige siden haltet noget så charmerende og været tvunget til at have flade sko på, hvilket ikke ville være et problem, bortset fra at det er årtier siden jeg har opdateret min "no heals collektion". På med ballerinaerne og i skole.
Desværre gjorde det så ondt i knæet i går at jeg ikke kom på champagne togt på Tender -græd hele natten- eller ikke rigtigt. Spiste chokolade og så sex an' the city.
Jeg håber, og jeg ønsker, og jeg tror (tak Rasmus Seebach for endnu en fantastisk sangtekst (SAKASTISK)); at det er væk til på lørdag hvor jeg SKAL på Loppen og se babylove and the van dangos!


Så piger, til min point, hvad kan jeg så få pulsen op i Fitness World når jeg ikke kan lægge vægt på mit knæ?

I have unfortunately hurt my knee in the gym! It hurt so bad last night that I didn't come around to the free champagne at Tender bar. I seriously hope it'll be gone by Saturday were I'm goanna see Babylove and the Van Dangos on Christiania.




//Cille

0 kommentarer to Damn!!:

Send en kommentar