Nyt bling

lørdag den 27. februar 2010
Så igår var jeg et smut på strøget med min søde mammi.
Det var dér jeg spottede Chanel/Wang træsko lookalike hos Aldo. Jeg fik desværre ikke købt dem på stedet siden de er en smule besværlige at styre når der ingen rem eller anden form for hæl støtte er på dem- Desuden sagde min mor at jeg havde opbrugt min personlige kvote af upraktiske sko for denne måned. Suk.
Men siden SU'en lige er kommet ind af døren kan jeg jo bare snige mig ned og købe et par på mandag -faktisk var det min plan fra starten af. ;)

Anyway, tilbage til min shoppingtur, for jeg fik købt en masse lækre ting. Bl.a. de er herre fede ringe fra Aldo (70kr/160kr ca.) og en overnice peace kæde fra Newyorker (25kr!!).

Raw!




Sweet ikk'!

Jeg fik også købt noget Bobbi Brown make up som jeg længe har gået og sukket efter og lidt tøj, men dét bliver en anden update.


//Cille

0 kommentarer to Nyt bling:

Send en kommentar