Når det bliver sommer...

mandag den 22. februar 2010
klik mig stor





Åh og ih, nu er jeg alvorligt træt af al det der sne-pjat!



Kulden og mørket er ved at drive mig på renden af vanvid! Hver morgen er det sort, og jeg skal som regl kæmpe for at komme ud fra den varme bløde dyne.

Og hvad sker der for at INGEN i hele kbh og omegen tager ordenligt højde for is og sne skovleri? Øv bøv bussemand, har gledet på røven mere end een gang denne vinter!!!


Nå men ikke mere kold luft fra mig af!
Jeg er sååå klar til noget ORDENLIGT forår og noget seriøst sommer.
Jeg tror ikke at jeg vil klæde mig i sort fra start til slut af juni-juli-maj OG august!!!
oxox Cille

1 kommentarer to Når det bliver sommer...:

CHARLOTTE sagde ...

Holey moley nogle fine kjoler du har fundet der! Jeg elsker det. Og ja, please let us have some summer! xx

Send en kommentar