Not a cloud in sight

onsdag den 14. april 2010

Men der er godt nok tåge så tyg som ærtesuppe inde i mit hoved lige nu!

I morgen kl 06:21 sidder jeg på bussen til Berlin og dér skal jeg sidde op til 6timer. Ugh.


Jeg er lidt spændt på hvad jeg kommer til at glemme denne gang. Bliver det pas, penge, linser eller tandbørste? Det er som en uskreven lov i mit liv at uanset hvor mange pakkelister jeg skriver, glemmer jeg altid noget jeg kommer til at savne når jeg tager hjemmefra! Ret irriterende, men heldigvis har jeg endnu ikke glemt noget jeg ikke kunne købe eller få mor til at bringe lige før jeg når gaten.



Nå men her er min ultimative pakkeliste til enhver storbys(weekends)-rejse:

(Beregnet til kvindekønnet)



Livsnøvendigt:


  • Pas + sygesikring

  • Penge (min. 500kr i landets valuta)

  • Kontaktlinser

  • P-piller (ink. Ipren/panodil)

Håndbaggage:



  • Guf (kiks/frugt/slik/sodavand)

  • Vandflaske

  • Bog ("Jeg ser dig")

  • Musik

  • Spillekort -eller en anden form for spil, hvis man rejser med en veninde/ven

  • Trøje (der evt. kan bruges til pude)

  • Just-In-Case make up taske. (Hvis nu Jhonny Depp's bil tilfældigvis er brudt ned og han bliver nød til at køre i bus med os) Bestående af: Conciler/pudder, læbepromade (vidunderet der kan bruges til ALT) 1 elastik + 2 hårnåle, en parfumeprøve og macarre.

  • Kulepen (evt. papir)

Toiletting:



  • Tandbørste + pasta

  • Make up + kompakt make up fjerner

  • Shampoo + balsam + hårbørste

  • Vatpinde + rundeller

  • Parfume + deo

  • Dagcreme + primer + solcreme + håndcreme + læbepromade

  • Neglelak -den du havde på da du tog afsted (evt. neglelaks fjerner)

  • Hårlak + hårnåle + elastikker

  • (Skraber)

Tøj:



  • 5 trusser

  • 2 Bh'er (en stropløs, en push up)

  • 2 par sorte strømpebukser + 1 par hygge sokker

  • 3 sæt hverdags outfits

  • 1 sæt "fint" outfit (you never know)

  • 2 byturs outfits

  • 1 varmtrøje

  • 1 sæt natnøj

Sko:



  • 1 sæt flade "museums" sko

  • 1 sæt halvhøje wedges (gode at gå med men ikke vade sko)

  • 1 sæt høje dansesko

  • (Hvis du skal til London + 1 sæt ankelhøje gummistøvler!!"

Overtøj:



  • 1 treanch coat

  • 1 varmere/vandtæt jakke

Evt:



  • Smykker (Et godt råd: la' kronjuvelerne blive derhjemme)

  • Parably

  • Dagbog + kulepen

  • Mobil oplader + mobil

  • Kamera

  • Smøgere + lighter


Jup, det er hvad jeg ca. skal have med mig til Berlin -og ja det lyder lidt crazy for fire dage! Men hvis kufferten har hjul på -så hellere pakke for meget end for lidt.



//Cille



Hey guys this is my (very looong) list of belongings to my four days trip to Berlin. I'm SO excited!!



3 kommentarer to Not a cloud in sight:

Mary Lee sagde ...

gorgeous picture :)

Sara sagde ...

God tur! :)

Emilie sagde ...

jeg venter spændt på nye indlæg ? :)

Send en kommentar